• وبلاگ : ياد باد آن روزگاران
  • يادداشت : اميد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 19 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + جواب ashkan88 
    دوست عزيز منظورم حکميه که قانون با حضور وکلا دو طرف در حضور خودشون و با اقامه دلايل دو طرف صادر کرده قانون صادر کرده دادگاه قانوني اين حرفو زده. قانون قانون قانون .
    در ضمن تو در مورد نسرين ستوده و جعفر پناهي اوني رو ميدوني که بهت گفتن همون 88يا . براي مثال من و تو که فيلم اين مردک جعفر پناهي رو که 88 ميخواست بر عليه نظام بسازه رو چيزي ازش نديديم ولي حتما توي مسير قانون و در دادگاهش بررسي شده از ريز کارا و جرماشون خبر داري که اين جوري ميگي در مورد نسرين ستوده چي ميدوني؟ يه سرچي بکن هم بولتن بخون هم ويکي پديا رو از کمپين يک ميليون امضا بگير تا مدرسه فمنيستي و کشف حجاب و خيلي ها که من و شما نميدونيم و. . .
    قبل از قضاوت يک مقدار تحقيق جست و جو هرچي که توي اخبار بي بي سي راديو فردا و voa گفتن و که آدم اينجوري راحت قبول نميکنه خبرات رو از جاي درست بگير هم در مورد مرتضوي هم در مورد ستوده و پناهي اين حرفاي شما رو عينا رسانه هايي که گفتم ميزنند
    + ashkan88 
    خواهش ميکنم دوست عزيزم لطف کنن بگن من کي گفتم آقاي روحاني طبق قانون عمل کرده و اصلا هم يادم نيست ايشون و ستادشون برنامه جشن و پيروزي برپا کرده باشه.درجواب دوست ديگرم هم بگم منظور از قاطعيت حکم دويست هزار تومانيه احتمالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟احتمالا جرم نسرين ستوده و جعفر پناهي از ايشون سنگين تر بوده از نظر شما و نظام قضايي که مدافعش هستين!
    + مرصوص3 
    پي نوشت : ميدونيد چيه ؟؟
    ما اصولگرايان جنبه ي باخت رو داريم و به برنده انتخابات آقاي روحاني تبريک هم گفتيم ولي برخي اصلاحطلبان جنبه ي باخت رو ندارن وبجاي تبريک به منتخب مردم(احمدي نژاد88) فقط جر زني مي کنند و راه خيابون رو در پيش ميگيرن.

    پي نوشت2:اگه موسوي سال 88 به قانون تمکين ميکرد ، الان ايشون با راي خيلي بالاتري نسبت به روحاني رييس جمهور شده بود.
    + مرصوص2 
    يه پاسخ کوتاه به اشکان88
    سال 88 عده اي خودرا پيروز نخواندند بلکه براي اينکه کانديداي مورد علاقه شون راي آورده بود آمدن خيابان(جشن24خرداد88، هرچندغير قانوني)
    اينهم بگيد که امسال هم قبل از تاييد نتيجه توسط شوراي نگهبان هواداران آقاي روحاني که در واقع همه اقشارمردم بودندشادي کردند اشتباه بود؟

    + مرصوص 
    خيلي جالبه....
    هنوز هم عده اي هستند از تقلب توي 88 دم بزنند!!!!
    چيزي جز تاسف ندارم بگم.
    + جواب ashkan88 
    سلام اينايي که ميگيد تو قانون تعريف شده ولي با مجوز از قانون و در مسيري که قانون ميگه . وگرنه هرکي به هرکي ميشه و . . . نظم از بين ميره نظام خدشه ميبينه.
    بنظرم قاطعيتي که در برخورد با مرتضوي بود در برخورد با موسوي و کروبي اصلا نبود کساني که فکر ميکنم نقششون اگر بيشتر نباشه کمتر از مرتضوي نيست در تحريک جوانان و ريختن آنها در خيابان ها و بانک آتش زدنو ماشين پليس آتش زدنو پليس کشتن و بسيجي کشتن و و از همه مهم تر هم مسير شدن با اوباما و پرز و نتانياهو و سارکوزي در حرف باطل تقلب.
    مرتضوي دادگاه داشت خانواده هاي آن چند نفر هم بودند وکيل داشتند حرف زدند دفاع کردند مرتضوي هم من طرفدارش نيستم ولي اونم حتما دفاعياتي داشته مشي قانوني هم تصميم بر اين گرفته بايد منتظر ماند و ديد آيا قانن براي کساني با آن جرم هاي نابخشودني چه مجازاتي در نظر خواهد گرفت
    + جواب پارس 
    سلام اين نظام هيچ وقت تقلب نکرده و نخواهد کرد و هيچ وقت به راي مردم خيانت نکرده و نخواهد کرد .
    دوماً سال 88 اون نامزد . . . اگه قبل از شمارش ارا توهم پيروزي نميزد ملت بيچاره گول نميخوردند ملت فکر کردن اين آقا راست ميگه دچار شبهه شدند و وقتي فهميدند خيلي ها دست کشيدند از همراهي
    من نميدونم نتيجه قطعي دقيقا چند اعلام شد ولي اينو ميدونم تمام نامزدا پاي صندوق نماينده داشتن و با حضور نماينده ها آرا شمارش شد. حواستونو جمع کنيد موسوي شب قبلش اعلام پيروزي کرد ببينيد شما مشکلتون اينه که سير و روال قانون رو قبول نداريد حرف هايي که ميزنيد رو تمام رسانه هاي ضد ملت پارس ميزنند (بي بي سي وي او اي و . . .)
    استدلالتونم مثل خانوم رهنورد سست و بي پايست اينکه شما فکر ميکنيد اينايي که به روحاني راي دادن هيچ کدوم به احمدي نژاد راي ندادن تاسف باره اون جوري که من ميبينم خيلي از پشيمان ها از احمدي نژاد به روحاني راي دادن که اينجوري شد اين بخاطر اينه که شما تصور شکست تو قاموستون نيست هميشه بايد پيروز شين الآن پيروز شديد فکر ميکنيد هميشه پيروز بوديد.
    بازم ميگم اون نماينده هاي موسوي پاي صندوق ها همه درک و فهم و شعور داشتن اگه تقلب شده بود اسم و شماره صندوق رو ميگفتن و ميگفتن آرايي که ما شمرديم اين آمارشه يک نفرشون نگفت
    قانون قانون قانون هر چي قانون بگه والسلام
    + ashkan88 
    سلام .از جناب برادر شما سئوال داشتم مگر تجمع و اعتراض مسالمت آميز در قانون ما تعريف نشده است؟چرا قانون با آنها که خود را قبل از تاييد شوراي نگهبان پيروز خواندند بايد برخورد کند و با مسئولان قضايي پرونده هاي کهريزک،ستار بهشتي و افشين اسانلو برخورد نکند؟به نظرم واقعيت اينست دستگاه قضايي استقلال ندارد!!!!
    + سلام 
    محمد خاتمي ببين چي گفته در ديدار با دانشجويان
    وي در ادامه با بيان اين‌که با قاطعيت عرض مي‌کنم نقشي که دانشگاه و دانشجويان عزيز در انتخابات اخير داشتند، قابل قياس با عوامل موثر ديگر نيست، افزود:يک زمان فکر مي کردم چطور در بعضي از روستاهاي دور افتاده حتي صددرصد راي‌شان و تمام راي صندوق به آقاي روحاني بوده است. مساله مهمي است، يعني شعور و رشد در همه جا هست، نه فقط آنها که در شهر هستند و به وسايل ارتباط جمعي دسترسي بيشتري دارند، بلکه مردم در دورترين نقاط راهشان را پيدا مي کنند. من اين را مديون نسل جديد و دانشجويان مي دانم که در شهر و روستا با عشق و علاقه تبليغ کردند.
    ببينيد چي ميگه ميگه صد در دصد به روحاني راي دادن احتمال داره همين صد در صديهاي باشعور و رشد کرده به احمدي نژاد هم راي داده باشند ؟
    تازه آقاي خاتمي حتما اگر کس ديگري راي مي آورد شما اين حرف ها را نميزديد شايد آن موقع تقلب شده بود يا شايد ميگفتيد انتخابات را ابطال کنيم يا شايد ميگفتيد رفراندوم برگزار کنيم آيا مردم 88 از اين درک و شعور برخوردار نبودند
    + پارس 
    خواستم خدمت جناب برادر شما عرض کنم که ايندفعه ديگه جرئت تقلب نکردن،چون ميدونستن شلوغ بشه ديگه همه ي شهر ها شلوغ ميشه!
    دوما هم سال 88 اگر تقلب نشده بود ملت اونجوري بيرون نمي ريختن،نميدونم چظور بود تا ساعت 6 صبح کل راي ها شمارش شد!
    تو اين انتخابات تا ساعت 18 فرداش به زور:دي
    بعد هم اين انتخابات به نوعي خيلي چجيز ها روشن کرد،در اينکه کل اصلاح طلب ها ظرفدار دکتر روحاني بودند شکي نيست،تازه خيلي از طرفدار هاي موسوي تو اين انتخابات شرکت نکردند با اين حال دکتر روحاني با راي قاطع پيروز شد!اين نشون ميده اون سال راي موسوي بالاي 20 ميليون بوده!
    مچکر!
    + برادر شما 


    با سلام خدمت شما!

    بنده كاري با حكومت اسلام ندارم!

    اما اگر در هر حكومت كسي يا كساني برخلاف قوانين آن حكومت رفتار كنند از نظر عقلي لازم است كه آن حكومت با افرادي كه قانون را رعايت نمي كنند طبق قانون با آن ها برخورد كند!

    + يک دانشجوي معمولي 
    سلام،
    صحبت از رياضيات شد، شنيدن اين نکته خالي از لطف نيست که در رياضيات با شرايط قضيه ناکاملي گودل، در يک نظريه اصل موضوعي گزاره درستي هست که توسط اصول موضوع اون نظريه قابل اثبات نيست. بنابراين اگر درستي گذاره اي لزوما با اصول موضوع اين نظريه اثبات نشد نمي توان گفت که گزاره مذکور غلط است. غرض بنده اين است که فراموش نکنيم آنچه در آن سال گذشت هنوز در حد اتهام است هرچند نتوانيم آن را با قانون يا شرع توجيه کنيم.
    و اما يکي از مصاديق متداول سفسطه، «حکومت اسلامي ايده آل» است. خدا رو شاهد مي گيرم که بنده به اين حکومت اسلامي جاري پايبندم و دوستش دارم اما بيني و بين ا... اگر اين حکومت ايده آل نيست پس شعار حفظ حکومت اوجب واجبات است که شعار آن روزها بود نيز جاي تامل دارد. فراموش نکنيم که اهل بيت (ع) براي حفظ حکومت راضي به نگاه به بدن برهنه دشمن و يا شمشير کشيدن بر دشمن ميهمان شده نشدند. چرا مي بايست پيش از تاييد رسمي شوراي نگهبان سلامت انتخابات مورد تاييد و تاکيد قرار مي گرفت و با معترضين آنگونه رفتار مي شد و چرا تا به امروز با متهمان و اصلا گنهکاران بايد با حصر رفتار کرد که شيوه خلفا بود در تقابل با ائمه (ع). جناب برادر اگر اين موارد در قانون برابر با شرع قابل توجيه است به تعبير شما قيام عليه دين هم قابل توجيه است.

    + برادر شما 


    خوب بهتر است بنده بيشتر توضيح بدهم!

    در مورد اين مسله که عده اي خود را اسلام ناب در نظر مي گيرند و طرف ديگر خود را کفر مي پندارند صددرصد باطل است

    در هر قضيه اي بايد انصاف را رعايت نمود مي دانيم در هر قضيه يک طرف حق و يک طرف باطل است در قضيه انتخابات 88 هم عده اي شعارهاي حق را با محتوي صددرصد باطل سرمي دادند!(اين يعني فتنه)خود نيز مي دانيد و براي ملت هم مشخص شد که چگونه قبل از باز شدن صندوق هاي راي آقاي موسوي مي فرمايند که بنده برنده ي قطعي انتخابات 88 هستم! اصلا چگونه 11 ميليون راي بايد تقلب شود!

    خود نيز مي دانيد ! آقاي عارف هم مجبور شد در مناظره تلويزيوني به اين خيانت به نظام اعتراف کند ،خيانت به قانون اساسي که خون بهاي هزاران شهيد و خيانت به ميثاق ملي ما!

    اما نکته اي ديگر که در نوشته هاي شما ديده مي شود قابل ذکر است:آقاي دکتر در انتخابات پيروزي و شکست معنا ندارد که شما نوشتيد حاميان احمدي نزاد در اين انتخابات شکست خوردند چون ملاک خدمت است!برادر من

    اما اگر نظام متقلب بود تنها به 0.7 درصد آقاي روحاني هم رحم نمي کرد و آن را به دور دوم مي کشيد!

    نظام اهل خيانت به آرمان هاي والاي اسلام نيست البته اين نکته را بنده متذکر شوم که ما هنوز با حکومت ايده آل اسلام خيلي فاصله داريم. ان شاالله روز به روز در سايه حق به آنجا برسيم

    + برادر شما 

    باسلام خدمت شما استاد محترم

    بنده قانون را در اسلام شرع هم مي دانم.

    حال اگر شما جمله ي بالا را قبول نداريد ديگر بايد اين را بپذيريد که عده اي قبل از انتخابات 88 شعار قانون را مي دادند روز پس از راي گيري عليه قانون قيام کردند.پس صحبت بنده که عده اي روز قبل از انتخابات شعار دين مي دادند و روز پس از راي گيري عليه دين قيام کردند هم با توجه به فرض ،درست است.(رياضياتي نوشتم چون شما استاد رياضي هستيد!)

    اگر توضيح بيشتر خواستيد باز هم بيشتر توضيح مي دهم.

    پاسخ

    سلام دوست خوب. قراربود كه شما كانديدايي كه روز قبل از راي گيري شعار اسلام داده بود و روز پس از راي گيري عليه اسلام قيام كرده بود را معرفي كنيد كه با مطالب شما بايد گفت منظورتان آقايان موسوي و كروبي بوده است زيرا نظر شوراي نگهبان( قانون0 شرع) را نپذيرفته‏اند. بايد بگويم دنياي سياست دنياي عجيبي است! يك طرف خودش را نماد اسلام مسلم معرفي مي كند و هر كس نقد يا مخالفت كند كافر مي شود و به قول شما عليه اسلام قيام كرده است! اگر همين صدا و سيما كه اين همه جلسه در اختيار اين دو بزرگوار قبل از انتخابات قرار داده بود يك ساعت وقت به آنها مي داد تا استدلال‏هاي خود را بر تقلب در انتخابات بيان مي كردند آيا ممكلكت به آشوب كشيده مي شد!! من مطلبي را در همين وبلاگ دارم كه نشان مي دهد در انتخابات قبل حق‏هايي ضايع شده است. به هر صورت نمي خواهيم خيلي نبش قبر كنيم. انتخابات 88 تمام شد و در انتخابات 92 كساني كه احمدي نژاد را حمايت كرده بودند شكست را پذيرفته‏اند. آنچه كه مهم است كمك كنيم تا دولت بعد كاستي‏ها را جبران و اقتصاد دچار مشكل شده توسط تيم احمدي نژاد را ترميم كند. ما دوره درخشاني را آغاز خواهيم كرد انشاءالله
    + خودم 
    توصيه اي به دوستان خودم!
    ما به عنوان کساني که به آقاي روحاني راي نداديم و با گفتمان او مخالف هستيم بايد بيش از بقيه حواسمان باشد که شان او را حفظ کنيم. او قبل از هر چيز بواسطه جايگاه حقوقي اش محترم است؛ هر نقدي داريم بايد در چارچوب قانون، اخلاق و انصاف باشد و نبايد کاري کنيم که فضاي بي بند و باري عليه دولت احمدي نژاد را که خيلي از اصولگرايان به همراه اصلاح طلبان بوجود آوردند، عليه دولت جديد هر چند مخالف ما، شکل بگيرد.
       1   2      >