• وبلاگ : ياد باد آن روزگاران
  • يادداشت : ابراهيم حاتمي كيا
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام استاد. هر از چند گاهي به وبلاگتون سر مي زنم. برام جالبه.حالا بايد برم ولي خوب رفتن داريم تا رفتن!!!
    + شرکت نرم افزاري بيگ روبو Big R 

    دوست عزيز سلام

    به علت علاقه اکثر وبلاگ نويسان تخصصي ، به راه اندازي وبلاگي با نام اختصاصي خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هايي مانند blogfa , persianblog و غيره ، همچنين داشتن ايميل با پسوند سايت اختصاصي خود، شرکت Big Robo سرويس جديد" سايت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.

    براي دريافت اطلاعات بيشتر به لينک زير مراجعه نمائيد:

    http://blog.bigrobo.com

    و يا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگيريد.


    سلام و وقت بخير .راستي ديروز يک کمي که فکر کردم ديدم اون بازيگري که من نام برده بودم اسمش " تقي اصغرزاده" بوده.حالا نميدونم اين شخصي که من ميگم با همان شخصي که شما در صحنه پاياني فيلم مهاجر توصيفش را نموده ايد يکي است يا نه؟؟؟؟
    به هرحال ببخشيد از اشتباه من در کامنت اولم
    ميزبان هر روز شماباحافظ :سهيل

    به نظر من ديگر حاتمي كياي آژانس شيشه اي يا از كرخه تا راين تكرار نمي شود .

    + لادن 

    سلام استاد

    راستش...خيلي دوست دارم با اين ديدگاه فيلم ببينم.

    من بيشتر اوقات فيلم هاي هاليوودي را نگاه م يكنم..شايد اين موضوع باعث شده نه تنها از تلويزيون بلكه از خيلي از فيلم هيي كه ارزش ديدن را دارند غافل بشوم.

    اميدوارم بشه جبرانش كرد.

    سلام ووقت بخير جناب دکتر.اول از همه از اينکه به وبلاگم تشريف اورديد بسيار خوشحالم و اميدوارم که اين ارتباط همچنان ادامه داشته باشد.و با توجه به اينکه سرعت آپ کردن هاي شما اينطور که مشاهده ميشه کم و سرعت آپ کردنهاي من اونطور که ديده ميشه زياده بنابراين چندان پرتوقعي نيست که من خودم را بيشتر اماده و محيا ميزباني از شما بدانم. به هرحال حضور شما را در وبلاگم به فال نيک ميگيرم.
    فرصتي بود تا مطالب اين صفحه از وبلاگتون را مطالعه کنم .لذت بردم گرچه من شايد زياد حرفه اي اهل فيلم نباشم ولي خوب چندان هم با ان بيگانه نيستم. در مورد حاتمي کيا و کارهايش که شما لپ مطلب را بيان نموده ايد فقط يک چيزي اميدوارم که حاتمي کيا مانند مخملباف مورد غضب قرار نگيرد و بتواند همچنان با ارائه فيلمها و سريالهايش ما را از هنرخويش بهره مند سازد.سريال "حلقه سبز" نيز از ايشان اکنون در حال اجرا مي باشد.که البته مثل سريال "خاک سرخ" حرکت و سرعت اتفاقات با اينکه کند است ولي کشش و جذبه خود را دارد.
    در مورد فيلم مهاجر نيز شما از يک بازيگري نام برديد که فکر کنم در اکثر فيلمها با حاتمي کيا همراه بوده و اون هم "اصغر تقي زاده"است که اگر ذهنم ياري دهد همشهري ما هم بوده و در جريان سقوط هواپيمايي در کردستان دارفاني را وداع نمود.و در فيلم "ازکرخه تا راين"نيز توي اون صحنه مصاحبه بيمارستان روي تخت براي خبرنگاره صبحتهاي قرايي ارائه نمود.(همين الان يک لحظه شک کردم که ايا اين که من ميگم همونه يا نه؟؟؟)
    برداشت شما از سريال مدار صفر درجه نيز خواندني بود.گرچه اين سريال جا براي صحبت زياد دارد و در برنامه نقدي که برايش از تلويزيون نيز پخش شده بود به بعضي از اونها اشاره شد.اما همه سريال يک طرف اون آهنگ تيتراژ پاياني و بعضي از شعرهاي زيبايي که در بعضي ديالوگها بيان مي شد معرکه بود.من بيشتر از همه از اين صحنه هايش لذت مي بردم.
    راستي نميدونم ميدونيد که در اين سريال مدار صفر درجه بازيگر نقش سرگرد فتاحي يک لبناني است که اصلا به زبان فارسي هم اشنايي ندارد .و چقدر اين نقش را زيبا بازي کرد و چقدر احساساتش را همراه با کلماتي که نميداند چيست به زيبايي به تصوير کشيده.
    ببخشيد من اصولا بعضي وقتها خيلي پرحرفي ميکنم اميدوارم که سرشما را به درد نياورده باشم
    ميزبان هر روز شماباحافظ :سهيل