• وبلاگ : ياد باد آن روزگاران
  • يادداشت : معلمي رياضي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    الان من دانشجوي ترم آخر ارشدم تازه اونم رشته رياضي که کمبود هست در اين رشته ، انواع و اقسام کارها از قبيل شمردن آجر روي کاميون ها(به علت اينکه رشته ام رياضي بود و ميتوانستم تعداد طول و عرض آجرها رو بشمارم و در هم ضرب کنم اين کار رو به من دادند که مربوط به رشته م باشه!!) بار بري حوله و دمپايي و وسايل حجاج در شعبه حج و زيارت ، خريد وسايل ساختماني براي شرکت هاي ساختمانسازي و....انجام دادم و الان هم به لطف بار برهاي بهتر با مزاياي کمتر تقريبا بيکارم و ليسانس فيزيک با پارتي در دبيرستانها رياضي درس ميدن ...وقتي هيچ چيزي سر جاي خودش نيست وزير با دکتري قلابي پيدا ميشه و 3000 ميلييارد اختلاص ميشه و ليسانس آموزش ابتدايي رئيس دانشگاه ميشه و بخاطر پوشيدن شلوار جين توي آزمونهاي استخدامي رد ميشه و.... نتيجه ش 20 ميلييون تومن ميشه يه دونه پرايد!!!
    درود ، البته با از بين رفتن کنکور و اينکه تقريبا ثبت نام کردن در رشته مورد علاقه هر شخص ممکنه بد باشه و تمرکز در يکسري رشته هاي خاص بوجود بياد و يه دردسر جديد ، در همين حال براي رشته رياضي خوب شده چون اکثرا به رشته هاي مهندسي رو آوردن و کسي توي اين رشته ادامه نميده ، در مورد دکتري هم که ما تا همين چند سال پيش توي کل استان ما تعداد دکترهاي رياضي به تعداد انگشتهاي يک دست هم نميرسيد تازه چه برسد کسي که خارج از کشور بورس ميشد مانند شما ،ديگه سعادتي بود از نزديک ديدنشان ، اما الان که ديگه همه دانشجوي دکتري هستند .
    + کياني 
    با سلام، استاد گرامي، کار از اين حرفها گذشته.
    چندي پيش براي يکي از بانک ها فرم پر کردم تا شايد شعلي هم براي ما پيدا بشه. پس اعلام نتايج نکاتي دستگيرم شد که جالبه شما هم در جريان باشد. اولا ظاهرا اولويت اصلي گزينش متقاضيان دانشگاه بوده. چرا که اول همه فارغ التحصيلان ارشد خارج کشور ليست شده بودند و بعد از اونا بچه هاي ارشد حونده دانشگاه هاي تهران. لايلاي اين عزيزان که اکثرا مهندس برق و مکانيک و عمران و ... از تهران بودند چند تايي هم از تبريز و اصفهان و ... بودند که آنها ديگه بايد استخدام بشند چون چندتايي اقتصاد بودند و بعضي ها هم حسابداري. يکي هم دکتري داشت اونم اقتصاد. خلاصه بگم يه زماني اميد داشتيم که بانک واسه ما رياضي ها جا داره، اما اونم نقش بر آب شد (يا رب نظر تو بر نگردد). نهايتا بايد بگم که وقتي دکتر جماعت و يا برو بچ مهندسي برق که تو اين مملکت تاپ ترين رشته هستش براي تحويلداري بانک تو نوبت منتظرا واي به حال ما رياضي خونده ها. انتظار شعل پيدا کردن واقعا پرتوقعي ماست. از اين بابت از مسئولين عذر مي خواهم.
    سلام
    از علي تا به علي فاصله يک آينه است
    آن علي از نجف و اين علي از خامنه است
    به منم يه سري بزن